Szukaj:Słowo(a): PKS szczytno-warszawa Rozkład
Prawdę mówiąc zdziwiłem się, że po wczorajszych informacjach o jej
pojawieniu się, dzisiaj nic nie ma.
Miałem nadzieje, że zrobią spis pociagów z cenami rynkowymi itp...
Co to za pociag osobowy(?) Warszawa=Lublin na 550 jest  osobowy ale na 614
posp...i to z innym (wolniejszym?!?) rozkładem
Nie mogłem uwierzyć ale zrobiono i to chyba wręcz specjalnie skomunikowanie
posp pokrywające Barbakana Kraków-Wrocław-Kraków (Z przesiadka w
Kedzierzynie ) Katowice-Wrocław jedzie się13 min dłużej. Do Wrocka ok
godzinę później powrót 30 min po Barbakanie. Wiec jadąc teraz Barbakanem nie
będe się musiał denerwować, że zostałem do tego zmuszony:)
Ten osobowy Kraków-Gorlice nawet nie jest taki wolny w porównaniu z PKSem
posp jedzie ok 3:40 on niecałe 4 godziny cena jest chyba podobna (nie znam
cen PKS Kraków) tyle że autobusów jest duużo więcej...
Koniec wąskotorówek ale treba się było tego spodziewać:((
Nadal istnieje ranne skomunikowanie Gorzów-Zbąszynek-Wolszyn:)
Dalekobierznych osobówek to chyba przybyło, choc niektóre "odwieczne"
odeszły.....
Nie ma nic na temat odcinka Szczytno-Wielbark nawet w erracie.
nie mam 2B ale obstawiam, że ten Bielsko-Wrocław będzie miał obieg z Drwęcą
(Olsztyn-Wrocław)
To ma być "takt" ?(jak to pisali na stronie PKP w tym "artykule" o nowym
rozkładzie): Warszawa - Katowice 7:25, 8:00,9:35,11:00,13:40
Czym się będzie jeździć rano z Krakowa do Łodzi gdy nie pojedzie
Krakowianka? Nawet skomunikowania żadnego nie znalazłem....Mam nadzieję, że
jak się będzie listopad zbliżać to ja przedłużą....(akurat)
Sypialny i kuszetka Gdynia-Wisła.
Zagórz-Gdynia 18:03-13:03
to tyle
może obowiącuje jakas cisza noworozkładowa a ja ją złamałem?;)
Krzysiek
Urgh blurp bzium ke 2007-11-13 plask (18:03), ty51-17 plum trzask
blup-blup!:

| To już się zakłada, że o
| północy to w Zamościu gwałcą i mordują, że pociąg tu nie może przyjeżdżać.

Niewątpliwie przyjazd o 0.30 do miasta, w którym dworzec jest na uboczu, a
komunikacji nocnej niet, jest wybitnie atrakcyjną ofertą. Przyznaj się,
układałeś ostatni rj na Ostrołęka - Szczytno, prawda?



Rozkłady jazdy to ja ostatni raz układałem w 1985 roku jak byłem mały np. Zamość
- Wiedeń Ex "Królowa Marysieńka" i to prowadzony trakcją parową, była to duża
frajda  i mógłbym  teraz układać jakby mnie ktoś dopuścił do tego -
doświadczenie w końcu mam. Odnośnie przyjazdu pociągu o tej porze , to piszesz z
punktu widzenia turysty przyjezdżającego do Zamościa czy Ostrołęki sobie na
weekend i chyba te ostatnie rozkłady ( przynajnmniej w Zamościu ) układał taki
ktoś, kto miał takie założenia. W porządku : ale jest od tego pociąg Roztocze,
chociaż też nie do końca , bo do Zamościa dojedziesz , ale już do takiego
Hrubieszowa to i 18.40 będziesz miał problem. Natomiast mieszka tu sporo ludzi,
którzy pracują, studiują itp na Sląsku , a rodziny mają tutaj i dla nich
przyjazd i wyjazd o takiej porze nie jest problemem, a jest to kupa ludzi.
Ponadto można mieć kolegę, czy kochankę w Zamościu, która wyjedzie samochodem na
dworzec w nocy, a jak nie to taryf zawsze na ten pociąg przyjezdżało ze 30, a
jak nie to można i z buta , bo w cale nie jest dalej od Centrum niż z dworca
pks, a nawet jest trochę bezpieczniej , bo więcej kamer z tej strony, mnie też
kiedyś bus z Warszawy wywiózł na dw pks o 1 w nocy i nie było za ciekawie,
rozumiem ten ból, ale bez przesady. Jeśli chodzi o likwidację autobusu "N" , to
sam nad tym ubolewam , bo i MZK jestem też miłośnikiem po trochu, ale na
przykład na HETMANA na 5 można się dostać linią "60", która podobno jet u nas
linią nocną, tak że i o godzinę wcześniej pewnie by przesuneli.

Pozdr.  

PKSy, które jeżdżą do Warszawy:
Bartoszyce, Biała Podlaska, Białystok, Bielsk Podlaski, Biłgoraj, Brodnica, Brzozów, Busko Zdrój, Bydgoszcz, Chełm, Ciechanów, Cieszyn, Elbląg, Garwolin, Głogów, Gostynin, Grodzisk Mazowiecki, Grójec, Grudziądz, Gryfice, Hrubieszów, Iława, Inowrocław, Jasło, Jelenia Góra, Jędrzejów, Kętrzyn, Kielce, Kłodzko, Kołobrzeg, Końskie, Koszalin, Kozienice, Kraków (sezonowo), Krasnystaw, Kraśnik, Krosno, Lipno, Lublin, Łańcut, Łomża, Łosice, Łódź, Łuków, Międzyrzec Podlaski, Mińsk Mazowiecki, Mława, Mrągowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Nowy Sącz, Olsztyn, Opoczno, Opole, Opole Lubelskie, Ostrołęka, Ostrowiec Świętokrzyski, Ostróda, Piaseczno, Piotrków Trybunalski, Płock, Przasnysz, Przemyśl, Puławy, Radom, Radomsko, Radzyń Podlaski, Rawa Mazowiecka(?), Rzeszów, Sanok, Siedlce, Siemiatycze, Skarżysko-Kamienna, Słupsk, Sokołów Podlaski, Stalowa Wola, Starachowice, Staszów, Suwałki, Szczytno, Świdnica, Tarnobrzeg, Tomaszów Lubelski, Tomaszów Mazowiecki, Toruń, Turek, Wadowice(*), Warszawa, Wejherowo (sezonowo), Wieluń, Włocławek, Włodawa, Zambrów, Zamość, Żyrardów.

PKSy, które kiedyś jeździły do Warszawy, ale nie jeżdżą obecnie:
Częstochowa, Dzierżoniów, Katowice, Łęczyca, Nowy Targ, Pszczyna (miała kiedyś sezonową linię Jastrzębie - Giżycko (nocną, raz w tygodniu); podobno później przejęły tę linię Wadowice, ale nie widziałem tego ani IRL ani w żadnym rozkładzie, stąd przy Wadowicach znaczek (*)), Sieradz, Tarnów, Zakopane, Zielona Góra.

PKSy, które nie jeżdżą do Warszawy i nie wiadomo mi, jakoby kiedykolwiek jeździły:
Bełchatów, Będzin, Bielsko-Biała, Bolesławiec, Brzeg, Bytów, Chojnice, Chrzanów, Człuchów, Dębica, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Głubczyce, Gniezno, Gorlice, Gorzów Wielkopolski, Jarosław, Kalisz, Kamienna Góra, Kamień Pomorski, Kędzierzyn-Koźle, Kluczbork, Koło, Konin, Kutno, Kwidzyn, Legnica, Leszno, Leżajsk, Limanowa, Lubań, Lubin, Lubliniec, Myszków, Myślenice, Myślibórz, Namysłów, Nowa Sól, Nysa, Olkusz, Oława, Ostrów Wielkopolski, Oświęcim, Piła, Poznań (#), Prudnik, Racibórz, Rybnik, Sędziszów Małopolski, Skierniewice(?), Stargard Szczeciński, Starogard Gdański, Strzelce Opolskie, Sucha Beskidzka, Szczecin, Szczecinek, Świdwin, Tczew, Wałbrzych, Wałcz, Wołów, Wrocław, Zawiercie, Zduńska Wola, Zgorzelec, Żary, Żywiec.

(?) - nie wiem, czy Rawa Mazowiecka jest osobnym przedsiębiorstwem, czy też placówką terenową Skierniewic.

(#) - na stronie PKS Poznań jest (czy też była) informacja, że zaczynali od trasy do Warszawy

Z PKSów, które już nie istnieją (Miechów, Pabianice, Tychy, Wodzisław Śląski) nie słyszałem, by którykolwiek jeździł do Warszawy.

Sprostowania i uzupełnienia mile widziane.
Przejrzałem pobieżnie kilka tabel...

Tabela 503
* Właściwie bez zmian, 5 par - w tym jedna do/ze Szczytna.

Tabela 505
* Osobówki Gdynia - Elbląg: bez większych zmian, dość dużo połączeń; część z
nich głupio rozbita na Elbląg - Malbork i Malbork - Gdynia, od nowego RJ z
tego co widzę o jeden więcej.
* Osobówki Elbląg - Olsztyn: 5 par tak jak było; do Elbląga oczywiście nie
ma jak dojechać na rano, do Olsztyna - bez problemu, ot taka delikatna
sugestia dla młodzieży z którym miastem ma wiązać swą przyszłość (z kierunku
olsztyńskiego zawsze do Elbląga było najtrudniej dojechać - znam twardzieli,
którzy to robią/robili, niestety głównie PKS).

sezonowych kombinacji.
* Podlasiak: Jeździ w sezonie oraz w niektóre dni pod koniec grudnia. Brak
postojów w Pasłęku i Morągu - co prawda ludzie korzystali, ale pewnie ktoś
stwierdził, że po przejęciu przez IC przestaną więc na wszelki wypadek
postoje zlikwidowano...
* Biebrza: Praktycznie bez zmian.
* Gryf: Godziny bez większych zmian, relacja Szczecin - Białystok i tylko
taka (żadnych Suwałk).
* Rybak: W stronę Szczecina ~godzinę później, w drugą mniej więcej tak jak było.
* Bryza: W stronę Olsztyna ~1,5 godziny wcześniej, w drugą mniej więcej tak
jak było.
* Brak zatrzymania w Małdytach pociągów: Biebrza, Gryf, Rybak - pewnie IC
się wstydzi stawać w takiej wiosce, he he he... Za to ściśle tajne
krzyżowania pociągów pospiesznych na strategicznej stacji Gamerki Wielkie
nadal będą miały miejsce.
* Poza tym czasy przejazdu pospiesznym od Elbląga do Malborka 21-25 minut,
chociaż podniesiono prędkość (między Starym Polem a Malborkiem ze 100 na 120
km/h, do tego likwidacja sierżanta na przejeździe w okolicach Gronowa
Elbląskiego), a kiedyś niektóre pociągi miały ZTCP ~19-20 minut.

Tabela 510
Oprócz pospiesznych, które wyżej wymieniłem:
* sezonowo z Wrocka do Ełku przez: Ostrów Wlkp., Łódź Kaliską, Toruń, Iławę,
Olsztyn, Korsze,
* codziennie z Wrocka do Suwałk przez Leszno, Poznań, Toruń, Iławę, Olsztyn,
Korsze, Ełk, Olecko,
* sezonowo z Raciborza do Ełku przez Zawiercie, Częstochowę, Warszawę,
Działdowo, Nidzicę, Olsztyn, Korsze.

Tabela 514
* Jak była bida, tak bida będzie, dwie pary Olsztyn - Ełk plus jakiś
sezonowy pospiech (rozkład na stronie OEBB pokazuje do Torunia, ale to
pewnie jakiś łącznik).

Tabela 515
* Bez zmian. Do Szczytna całkiem nieźle - 6 par, ale dalej jest już tylko
jedna: rano z Pisza i po południu do Pisza...

Tabela 536
* Osobowe Ełk - Olecko bez zmian, 2 pary. Godziny takie, że jak ktoś mieszka
w Ełku i pracuje w Olecku od 7 do 15 to skorzysta, na odwrót raczej nie za
bardzo. Ogólnie bida.
* Zostaje jeden pospieszny przez Olecko do Suwałk - całoroczny, bez postoju
w Raczkach.

Na razie tyle zauważyłem, pewnie sporo ciekawostek nie rzuciło mi się w oczy
(nie patrzyłem dokładnie na terminy i skomunikowania), może jeszcze coś
dopiszę...

Witam,,

Dzieki, Olek, za ciekawa analize. Dorzuce swoje 0,03 PLN:

a. Województwo Lubuskie



Hmm, mam wrazenie, ze tam juz zrealizowano wariant minimum - tj. kolej jest
zjawiskiem marginalnym. Ciekaw jestem, jak pojdzie na stalowych szlakach
takiemu przewoznikowi jak PKS Zielona Gora ;-)

b. Województwo Wielkopolskie.



Wielkim minusem jest dla mnie sasiedztwo i niemozliwosc dogadania sie -
przede wszystkim z Dolnym Slaskiem, ale w jakims stopniu takze z Lodzkim (np.
polaczenia Kutno - Konin) - w zasadzie z wszystkimi, moze oprocz lubuskiego.

a. Województwo Opolskie.



Nie mam komentarzy, za malo tam bywam...

b. Województwo Pomorskie.
Czy wojna o tab. 383, 385, 415, 424, 426, 429 i 440



385 to dla mnie duzy minus. Winne jest przede wszystkim zachodniopomorskie,
ale brak skomunikowania w Chojnicach to praktyczne uwalanie linii juz na amen!

Inna rzecz to wspomniany przez grupowiczow chaos - przede wszystkim niemrawo
i niesprawnie prowadzone remonty na podstawowej trasie Gdynia - Slupsk.

c. Województwo Kujawsko - Pomorskie.

Tu pełno kontrowersji, ale ostatecznie zaliczyłem do peryferii
kresowych.



Ja bym im dal wiekszego plusa. Staraja sie.

Województwa przeciętne: Warmińsko-Mazurskie,



Ja bym ocenil raczej nisko. Poprawa jest w zasadzie chyba tylko na bardzo
sympatycznej linii Olsztyn - Orneta - Braniewo. Niedogadanie z pomorskim
owocuje skandalami w Elblagu. Polaczenia Elblag - Braniewo obiema trasami to
kolejny skandal. Z mazowieckim sie nie udalo dogadac sensowniejszych polaczen
z Dzialdowa - w ogole Dzialdowo zamienia sie powoli w Dziadowo. Osobowe na
Brodnice - do widzenia, na Olsztyn - do wygaszenia, na Ilawe - prawie
wirtualne... Osobowy do Warszawy - EN57. Zgroza. Mam wrazenie, ze rozwalanie
transportu lokalnego w tym rejonie to posrednia zasluga spoleczki... W kazdym
razie zachodnia czesc wojewodztwa w porownaniu do poprzedniego rozkladu -
zdecydowany minus.

Patrzac na wschod z Olsztyna - pierwszy pociag w kierunku Gizycka o 8.50...
Czyli uwalenie transportu "do pracy i szkoly" na jednej z glownych linii.
Zmora czy tez Upior Polnocy coraz bardziej wirtualny, ale to moze kwestia
mniej wojewodzka. Na linii przez Mikolajki "przyspieszony" pociag zyskuje
moze kilka minut, ale ogranicza oferte. Elk cierpi na kiblizacji polaczen z
Bialymstokiem i likwidacji tak waznego pociagu, jak "Hancza". Pisza to nawet
nie ma co wspominac, ale stopniowo wygasa Szczytno...

 Łódzkie

Dla mnie zle - tabele 113, 114, 602, niedogadanie z mazowieckim co do
sensowniejszej obslugi Skierniewic, z wielkopolskim - co do poprawy ruchu
lokalnego na E20...

Województwa podupadające: Mazowieckie, Małopolskie, Podlaskie,
Podkarpackie, Śląskie, Lubelskie



Tu sie niestety trzeba zgodzic. Pisales kiedys, Olku, "milego upadania". Otoz
wlasnie to robia. Upadaja milo. Stopniowo odchodza w niepamiec, jak pociag do
Wielbarka...

Województwa złe: Zachodniopomorskie



Jak sie obejrzy tzw. skomunikowania na przyklad w Szczecinku, to krew jana
zalewa. Ale ponoc sa jakies nadzieje na poprawe, a przynajmniej Pi-Ar
dziala... Kupujemy niemieckie pociagi etc...

Województwa degrengolady: Dolnośląskie, Świętokrzyskie



To ostatnie to jeszcze ma jakies osobowe? Najwieksza czestotliwosc ruchu jest
chyba na Starachowickiej Kolei Waskotorowej ;-))))

Pozdrawiam,

Marcin

Daaaaaawno mnie tu nie było...
Ale co do tematu dyskusji. Jako fanatyk (poniekąd dzięki Adamowi który kiedysiejszym spotkaniem w wieży w Olsztynie, oraz swoimi publikacjami) zaraził mnie Włóczęgą. Potem oczywiście były wypady na przejazd specjalny Lublin-Łuków, oraz w końcu w zeszłym roku zwiedzanie szlaków węzła Ostrołęckiego samochodem. Objechaliśmy Zarówno Nidzica/Szczytno-Wielbark-Ostrołęka, jak i Ostrołęka-Łapy z odbiciami na Łomżę/Zambrów, jak i Siedlce-Małkinia-Ostrołęka. Zadziwiające jest to że każdy ze szlaków na kompletny! Jeżeli jakiekolwiek ubytki to łączenia torów, choć i takich nie stwierdziliśmy.

Ale padło tu pytanie o sens reaktywacji Ostrołęka-Szczytno. Osoby które nie były na tej linii nie zdają sobie sprawy jak fatalna na Kurpiach jest sieć dróg kołowych. Drogi oznaczone na wojskowej mapie jako utwardzone, w większości województw w Polsce to asfalt, na Kupriach zaś kocie łby na których jazda szybciej niż 20 km/h to urwanie zawieszenia. Efektem była jazda zaraz za Nidzicą w okolicach Muszaków po takiej drodze- prawie 40 minut straciliśmy na pokonanie 9 kilometrowego odcinka
Dojazd do wsi takich jak Chorzele, Raszujka, Parciaki, to nadkładanie wielu kilometrów po dziurawych drogach. W ostatni dzień kursowania pociągu do Ostrołęki, co można przeczytać w relacjach MK, frekwencja wynosiła ok 100 osób.
Słyszałem od miejscowych że wiele osób musiało przejść na bezrobocie z powodu braku dojazdów właśnie. Np z Ostrołęki do dużej wsi Chorzele kursuje jeden PKS dziennie ok godz 13, do Wielbarka dojeżdża ten sam kurs. Jak on nadkładać musi drogi by jechać z Ostrołęki do Wielbarka godzinę i 54 minuty??
Raszujka, Olszewka czy Parciaki w ogóle połączenia PKS z Ostrołęką nie mają. Dlaczego? A proszę mi znaleźć jakąś drogę łączącą te wszystkie miejscowości i Ostrołękę. My ten odcinek męczyliśmy prawie 6 godzin osobowym samochodem na każdym przystanku i stacji nie spędzając więcej niż 10 minut! Co świadczy o tym że jazda KKS trwałaby ok 3-4 godzin?! to absurd.
A pasażerska frekwencja na linii do Ostrołęki była całkiem niemała jak na linię gdzie zaniedbane tory ujawniały swoje V max 50 czy też 30
Dodam tylko że w Zabielu Wielkim jak widać na zdjęciach budynek jest nienaruszony i wygląda jakby miał zaraz przyjechać pociąg, a zabity skutecznie dechami budynek stacji i nastawni w Parciakach przez szpary między deskami ukazuje swoją kompletność urządzeń i gotowość do uruchomienia przy niewielkich kosztach.

Jeżeli ktoś twierdzi że kolej jest tam niepotrzebna, to polecam pojechać na drogę wojewódzką z Siedlec do Łomży przez Treblinkę i słynny drogowo-kolejowy już zamknięty most na Bugu. Droga na mapie jako czerwona a jedzie się po płytach z lat 40 na których szybciej niż 50-60 i masz urwane zawieszenie. Jak komicznie wygląda mijanka na styk dwóch pojazdów dostawczych(!) na drodze która wygląda jak wjazd na osiedlowy parking, a tuż obok stojący zielony znany z DK drogowskaz z wypisanymi w kolumnie odległościami do Małkini, Ostrowi Mazowieckiej i Łomży!!!
Tam po prostu nie ma dróg!

A teraz dlaczego zawieszono tam kolej. Ludzie pracujący w PKP a występujący na tym forum będą oczywiście zaprzeczać twierdząc że to spiskowa teoria dziejów itd. Linie po prostu przeznaczone były do "uwalenia". Reforma ZT i służby utrzymania wagonów jak i lokomotyw, oraz późniejsze przemeblowania wraz z tworzeniem samorządowych spółek pod każde województwo, nie przewidywała na Mazowszu i woj. Mazowieckim pozostawienia liniowych pasażerskich lokomotyw spalinowych. Dlatego konieczne stało się zlikwidowanie przewozów na Nasielsk-Sierpc (wiemy jak cudowny był tam rozkład z pierwszym pociągiem do Sierpca dojeżdżającym na 11:50, gdzie mimo to 30-40 osób pociągiem jechało), tak samo na Wielbark-Ostrołęka w czerwcu 2001. Wszystko to sprawka MZPR który miał przejąć jedynie same kible EN57. Ktoś się obawiał tam na górze że dodatkowa zabawa w szopę dla dwóch lokomotyw i czterech wagonów zarówno w Sierpcu jak w Ostrołęce nie będzie miała finansowego uzasadnienia. Ludźmi którzy stracili połączenie ze światem nikt się za to nie przejął. Natomiast Siedlce- Czeremcha nie zawieszono z powodu absurdalnego tłoku w dwu wagonowych składach, oraz faktu że szopa Czeremcha jest w głębi Podlasia.
Polecam zagłębić się w to kto wydawał decyzje o zawieszeniu, i jak mapa zawieszeń na Mazowszu i ich terminy (ostatnie Nasielsk-Sierpc na pół roku przed powstaniem Kolei Mazowieckich) pokrywają się idealnie z granicami województwa. Bardzo zresztą podobny mechanizm zawieszeń linii transgranicznowojewódzkich działał w wielu innych częściach polski. Zamiast siadać do stołu i deliberować kto ma płacić, prościej było uwalić linię absurdalnym rozkładem i mieć problem z głowy, przy cichym przyzwoleniu lokalnego PKP PLK które w każdy taką linię z roku na rok musiało coraz więcej pieniędzy topić (a PKP PR- jedyny zazwyczaj użytkownik linii, skore do wnoszenia opłat za dostęp do torów nie było)...

PS polecam kartkę w oknie budynku Raszujka zadziwiająco (mimo bliskości wsi- tam chyba wszyscy wciąż liczą na powrót pociągów) dobrze zachowanego z tekstem:
"Mazowiecki zakład przewozów regionalnych z siedzibą w Warszawie informuje że z dniem 1.06.2001 następuje zawieszenie przewozów itd..."
Jak to się pięknie wszystko komponuje w historię opisaną powyżej.

A zdjęcia... no cóż obronię pracę Magisterską i mam w planach otwarcie szeroko pojętej strony i albumu o liniach kolejowych Polski Wschodniej w których się zakochałem. Ostbahn wysiada. Kto raz trafi do Kosowa Lackiego, Podnieśna, na most w Treblince, do stacji Gucin, do Czerwonego Boru, Sokola, Sokołów czy do Zubek Białostockich, zrozumie że na czerwoną Cegłę to można z braku laku z nudów co najwyżej pojechać
Wg dostępnych mi rozkładów POLBUS-PKS (z lat 1997-98) w ramach sieci POLBUS obsługiwane były nastepujące relacje: l Warszawa - Olecko przez Łomże, Grajewo, Ełk (PKS Warszawa),ll Rzeszów - Warszawa przez Klimontów, Opatów, Radom (PKS Rzeszów),ll Stalowa Wola - Warszawa przez Sandomierz, Opatów, Radom (PKS Stalowa Wola),ll Ostrowiec Świętokrzyski - Przemyśl przez Ożarów, Tarnobrzeg, Rzeszów (PKS Ostrowiec Św.),ll Warszawa - Szczawnica przez Kielce, Krakó (PKS Warszawa),ll Warszawa - Busko Zdrój przez Kielce (PKS Warszawa),ll Starachowice - Warszawa przez Radom, Białobrzegi (2 pary, PKS Starachowice),ll Warszawa - Chełmno TAM przez Toruń, Sierpc, Płońsk POWRÓT przez Gostynin, Włocławek, Ciechocinek, Toruń (PKS Toruń),ll Warszawa - Toruń TAM przez Płońsk, Sierpc, Lipbo POWRÓT przez Ciechocinek, Włocławek, Gostynin (PKS Toruń),ll Aleksandrów Kujawski - Warszawa przez Ciechocinek, Włocławek, Gostynin (PKS Włocławek),ll Bydgoszcz - Warszawa (tylko w jedną stronę, PKS Płock),ll Warszawa - Płock (tylko w jedną stronę, PKS Płock),ll Warszawa - Gostynin przez Sochaczew (3 pary, PKS Gostynin),ll Płock - Gdańsk przez Sierpc, Iławę, Malbork, Tczew (PKS Płock/Gdańsk),ll Gostynin - Olsztyn przez Płock, Mławę, Nidzicę (PKS Gostynin),ll Stalowa Wola - Krynica przez Rzeszów, Gorlice, Nowy Sącz (PKS Stalowa Wola),ll Stalowa Wola - Zakopane przez Mielec, Kraków (PKS Stalowa Wola),ll Starachowice - Kraków przez Busko Zdrój (PKS Starachowice),ll Biłgoraj - Kielce przez Stalową Wolę, Sandomierz, Opatów (PKS Biłgoraj),ll Puławy - Rzeszów przez Sandomierz, Stalową Wolę, Nisko (PKS Puławy),ll Zamość - Kraków przez Biłgoraj, Stalową Wolę, Tarnów (PKS Zamość),ll Starachowice - Lublin przez Lipsko, Zwoleń, Puławy (PKS Starachowice),ll Przemyśl - Bielsko Biała przez Rzeszów, Myślenice, Wadowice (PKS Przemyśl),ll Łańcut - Cieszyn przez Rzeszów, Kraków, Wadowice, Bielsko Biała (PKS Łańcut/Cieszyn),ll Przemyśl - Oświęcim przez Rzeszów, Tarnów, Kraków (PKS Przemyśl/Oświęcim),ll Lublin - Częstochowa przez Puławy, Radom, Radomsko (PKS Puławy),ll Starachowice - Katowice przez Kielce, Szczekociny, Zawiercie (PKS Starachowice),ll Limanowa - Katowice przez Myślenice, Kraków (PKS Limanowa),ll Kalisz - Opole przez Ostrów Wlkp., Kępno (PKS Ostrów Wlkp.),ll Płock - Jelenia Góra przez Turek, Kalisz, Ostrów Wlkp., Wrocław (PKS Gostynin/Jelenia Góra),ll Ostrowiec Św. - Wrocław przez Starachowice, Końskie, Częstochowę (PKS Ostrowiec Św.),ll Rzeszów - Wrocław przez Stalową Wolę, Kielce, Częstochowę, Kluczbork (PKS Wrocław),ll Wrocław - Radomsko przez Oleśnicę, Syców, Kępno, Wieluń (PKS Wrocław),ll Wrocław - Kudowa Zdrój przez Kłodzko, Polanicę Zdr. (PKS Wrocław),ll Wrocław - Dzierżoniów przez Łagiewniki (3 pary, najkrótsze połączenie w ramach sieci POLBUS tylko 57 km w jedną stronę, PKS Wrocław),ll Wrocław - Łódź przez Oleśnicę, Syców, Kępno, Wieruszów (PKS Wrocław),ll Zielona Góra - Wrocław (przez Nową Sól, Środę Śląską) PKS Zielona Góra,ll Wrocław - Słubice przez Środę Śl., Lubin, Zieloną Górę (PKS Wrocław),ll Zielona Góra - Kudowa Zdrój przez Głogów, Legnicę, Wałbrzych, Kłodzko (PKS Zielona Góra),ll Zielona Góra - Jelenia Góra TAM przez Żagań, Zgorzelec POWRÓT przez Bolesławiec, Szprotawę, Nową Sól (PKS Zielona Góra),ll Zielona Góra - Poznań przez Sulechów, Wolsztyn (PKS Zielona Góra),ll Zielona Góra - Kołobrzeg przez Międzyrzecz, Gorzów, Drawsko Pom. (PKS Zielona Góra),ll Gorzów - Świnoujście przez Pyrzyce, Kamień Pom., Międzyzdroje (PKS Gorzów Wlkp.),ll Gorzów - Słubice przez Sulęcin, Rzepin (PKS Gorzów Wlkp.),ll Gorzów Wlkp. - Głogów przez Międzyrzecz, Świebodzin, Sulechów, Zielonę Górę (PKS Gorzów Wlkp.),ll Gorzów - Gdańsk przez Strzelce Kraj., Wałcz, Człuchów, Chojnice (PKS Gorzów).ll Gdańsk - Białystok przez Elbląg, Olsztyn, Szczytno, Ostrołękę, Łomże (PKS Gdańsk/Białystok),ll Toruń - Gdynia przez Chełmże, Świecie, Tczew (PKS Toruń),ll Gdańsk - Świnoujście przez Słupsk, Koszalin, Kołobrzeg, Kamień Pomorski (PKS Gdańsk/Kamień Pomorski),ll Bydgoszcz - Poznań TAM przez Szubin, Kcynię, Wągrowiec POWRÓT przez Gniezno, Żnin, Szubin (PKS Bydgoszcz),ll Koszalin - Bydgoszcz przez Szczecinek, Złotów, Nakło (PKS Koszalin),ll Koszalin - Łódź przez Chojnice, Bydgoszcz, Toruń, Ciechocinek (PKS Koszalin),ll Płock - Bydgoszcz przez Lipno, Toruń (PKS Płock),ll Bydgoszcz - Turek przez Inowrocław, Konin (PKS Bydgoszcz),ll Wałcz - Łódź przez przez Piłę, Gniezno, Konin (tylko w jedną stronę PKS Piła), ll Łódź - Piła przez Gniezno, Wągrowiec (tylko w jedną stronę, PKS Piła),ll Łódź - Władysławowo przez Włocławek, Ciechocinek, Toruń, Grudziądz, Gdańsk (PKS Łódź),ll Łódź - Płock przez Kutno, Gostynin (PKS Gostynin),ll Łódź - Ostrowiec Św. przez Piotrków Tryb., Końskie, Skarżysko Kam. (2 pary, PKS Ostrowiec Św.),ll Zamość - Rzeszów przez Tomaszów Lubelski, Jarosław, Łańcut (PKS Zamość),ll Łańcut - Lublin przez przez Rzeszów, Nisko, Kraśnik (PKS Łańcut),ll Rzeszów - Przemyśl przez Przeworsk, Jarosław (PKS Łańcut) l

>